Pensioen regelen

Pensioenadvies

TheRealDaSoesa
TheRealDaSoesa
een week geleden

Het gesprek verliep vriendelijk en vlot, maar ik miste diepgang in het advies. Mijn persoonlijke situatie werd weinig meegenomen in de beoordeling of een waardeoverdracht zinvol was. De nadruk lag vooral op dat alle aanbieders vergelijkbaar zijn en dat ik zonder twijfel moest overstappen, wat voor mij te kort door de bocht voelde. Ik had graag meer tijd en maatwerk in het advies gezien.

Roderick Louis Dansen
Roderick Louis Dansen
een maand geleden

Bekijk alle reviews

Kennisbank

Contact

Sneek Oude Oppenhuizerweg 83,
8606 JC Sneek
Schinveld Bouwbergstraat 102,
6451 GR Schinveld
Amsterdam Cannenburg 43,
1081 GW Amsterdam

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure PensioenVizier

Heb je onverhoopt een klacht over de dienstverlening van PensioenVizier? Dan kun je deze telefonisch, schriftelijk of via elektronische communicatie bij ons  indienen. Wij behandelen de klacht vervolgens zo spoedig mogelijk volgens de hieronder vermelde klachtenprocedure. PensioenVizier is tevens aangesloten bij klachteninstituut KiFiD.

Jouw klacht komt binnen

Jouw klacht wordt geregistreerd

De klacht wordt in behandeling genomen

Binnen drie dagen ontvang je een bevestiging
 ↓

Je ontvangt binnen zes weken (bij eenvoudige klachten) dan wel binnen drie maanden (bij complexe klachten) na indiening van de klacht een schriftelijke reactie.

Contactgegevens PensioenVizier:

Telefoon: 088 – 9000 900
E-mail: info@pensioenvizier.nl
Oude Oppenhuizerweg 83
8606 JC Sneek